Din kontakt på utsiden
Gjør du absolutt alt selv? Tar du hånd om alt du trenger av merkevarebygging, innholdsproduksjon, historiefortelling, kanalvalg, reklamekampanjer, søkemotoroptimalisering, design og visualisering? Digital synlighet, drifting av sosiale medier, kontinuerlig aktualisering? Overalt hvor du bør være til stede?

Vi er sikre på at du har veldig gode folk til det å gjøre alt «innomhus». Men – det kan jo hende det hadde vært enda bedre, å spe på noen impulser fra utsiden.
Reklamebyråer, eller kommunikasjonsbyråer som det også kalles, har sikkert trolig muligens kanskje fått et ord på seg for å være veldig dyre. Og i vår robotiserte tidsalder, også unødvendige. Vel, i så fall er vi ikke helt enige i det bildet. Derfor er det ikke for å be for vår syke mor, vi stiller følgende spørsmål: Kan du benytte oss på en smartere og mer skreddersydd måte? Som passer akkurat deg og det du driver med? Og som gjør både deg og folka dine enda bedre? Svaret er selvfølgelig, ja.
Bruk oss smartere
Fordi, selv om vi i Allegro utgjør et komplett teknologi-, reklame- og kommunikasjons-byrå, trenger du ikke kjøpe alt vi selger. Og med «ikke kjøpe alt», handler det ikke om at vi ikke er til å stole på, men rett og slett det at du bare kan bruke oss til akkurat det du trenger.
For eksempel: Google er ikke lenger bare en søkemotor. Det er nå «Google Global Universal Premiere Champions League», der alle kjemper om å vinne serien og stå øverst på pallen. Hver bidige dag. Vel, vi i Allegro er eksperter på Google. Og ikke bare det, og ikke for å skryte, vi er til og med Google-partner. For eksempel.
Sparring vs. sparring
I skrivende stund er det tøffe tider, og det har vært det lenge. Krig, elendighet, inflasjon og dyrtid. Vi skjønner godt at folk snur på krona. Sunt bondevett? Antakeligvis. Men kanskje ikke sunt i lengden. Blir det for mye kniping, kan strategien til slutt virke mot sin hensikt. At du samtidig som du sparer, risikerer å tape terreng. Derfor stiller vi nettopp spørsmålet om hvordan du bruker, eller ikke bruker, en byråpartner fra utsiden.
Uansett, stikkordet for det aller meste, er samarbeid. Utveksling av tanker. Sparring. På alle nivåer. Vår tanke er, at har du allerede et In House-byrå som gjør det aller meste, blir vi gjerne en sparringspartner fra sidelinjen. Som kan komplettere dere. Fra ulike kompetanser, produkter, tjenester og spesifikke løsninger, til bare det å bidra til et enda mer bærekraftig forum.
Stykkevis og helt
Vi i Allegro er alltid klare for akkurat dette. Komplettere, bygge og styrke kundene våre. Det er det vi lever av. Og det er det vi lever for. Ta kontakt med oss, så kommer vi enten til deg, eller du kommer til oss. En liten uformell kaffeprat, eller teprat, er alltid spennende. Vi tror, og mener, at på et eller annet nivå er det lurt å utveksle meninger. Og at det du ender opp med å kjøpe, eller bruke et kommunikasjonsbyrå til, ikke trenger å være alt mellom himmel og jord.