Hvaltorvet profilkampanje

Oppdraget var å lage en profilkampanje som ville bli lagt merke til i Sandefjordregionen, og som skulle synliggjøre Hvaltorvet som byens store møtested for folk i alle aldre.

Ledetekst

Oppdraget var å lage en profilkampanje som ville bli lagt merke til i Sandefjordregionen, og som skulle synliggjøre Hvaltorvet som byens store møtested for folk i alle aldre.

Delt visning

En sosial møteplass

Det var viktig å vedlikeholde og å forsterke de gode og positive holdningene folk har til kjøpesenteret.

Ikke bare som et sted hvor man kan handle, men også at Hvaltorvet er en sosial møteplass.

Delt visning

Møter med mennesker

Vi valgte å fortelle denne historien gjennom møter med et knippe representative mennesker som har sin daglige plass på Hvaltorvet. Litt utradisjonelt ordvalg i overskriftene sikret oppmerksomheten.

Tekstområde

Budskapet ble tatt ut på flere flater

Helsides avisannonser, nettbanner, bakside buss, plakater, vindusdekor og i sosiale medier.