Hvaltorvet profilkampanje
Oppdraget var å lage en profilkampanje som ville bli lagt merke til i Sandefjordregionen, og som skulle synliggjøre Hvaltorvet som byens store møtested for folk i alle aldre.
Oppdraget var å lage en profilkampanje som ville bli lagt merke til i Sandefjordregionen, og som skulle synliggjøre Hvaltorvet som byens store møtested for folk i alle aldre.

En sosial møteplass
Det var viktig å vedlikeholde og å forsterke de gode og positive holdningene folk har til kjøpesenteret.
Ikke bare som et sted hvor man kan handle, men også at Hvaltorvet er en sosial møteplass.
Møter med mennesker
Vi valgte å fortelle denne historien gjennom møter med et knippe representative mennesker som har sin daglige plass på Hvaltorvet. Litt utradisjonelt ordvalg i overskriftene sikret oppmerksomheten.

Budskapet ble tatt ut på flere flater
Helsides avisannonser, nettbanner, bakside buss, plakater, vindusdekor og i sosiale medier.