Stopp-effekt
Den viktige stopp-effekten
Stopp-effekt er viktig for deres budskap - og for deres ansatte ved promotering av selskapet.
Jobber du i et firma med ansatte som har en form for «stopp-effekt» som personer? Gir de deg gjennomslag hos kunden fordi de representerer firmaets verdier og visjoner? Fordi de selger eller promoterer varer eller tjenester som i seg selv er unike eller vinklet med «stopp-effekt»?
Hvem ønsker vel ikke høy grad av oppmerksomhet rundt sitt budskap? Ønsker du ikke at folk skal stoppe opp ved nettopp ditt firma, og ditt firmas ansatte, i massen av tilbydere, og seriøst vurdere en handel eller avtale?
«Stopp-effekt» for digitale medier
Allegro gir de beste muligheter til å utvikle «stopp-effekt» for digitale medier, både via en god, grunnleggende strategi – og ved å integrere flere byråenheter i mediekampanjer med stor nedslagskraft.
Allegro kan kommunisere ditt budskap - så konsist og kreativt som mulig - i alle kanaler, og samtidig utnytte de digitale mediers teknologiske fordeler til fulle - på et nyskapende vis og ved bruk av den nyeste teknologien. Vi jobber, kontinuerlig og hardt, med å ligge i front på området ny teknologi og har en rekke spesialister på området.
For oss er det viktig å angripe digitale medier med paralleller til de erfaringer vi har hentet fra mer etablerte medier - som film, avis og salgsutløsende direktereklame, men uten å miste grepet rundt den digitale teknologiens egenart. Å tenke videre for dere, på en god måte, vil kanskje kreve deres vilje til å skape noe virkelig og genuint nytt – og til kontinuerlig å revurdere og evaluere digitale mediers stadig nye muligheter i prosessen.
La oss ta et møte og se nærmere på de gode effektene som et tett samarbeid med oss kan gi.