Lumoa + Allegro = sant!

Få bedre oversikt over opplevelsen til dine kunder.

Lumoa kommer fra det latinske ordet «illumanare», som betyr å belyse – for i mørket ser man ingen ting. Nå har Allegro inngått et samarbeid med selskapet Lumoa, for å tilby deg et verktøy som gjør det oversiktlig å forstå kundenes opplevelse av din bedrift. Når du har oversikten, blir det enklere å forbedre opplevelsen og dermed gjøre gode investeringer.

Å jobbe med Customer Experience (CX) handler om nettopp dette. Å belyse for å alltid være i forkant. Å kjenne kundene sine så godt at du kan forbedre, korrigere og designe positive kundeopplevelser på tvers av alle kundereiser – noe som resulterer i forbedret engasjement, tilfredshet og ikke minst eliminering av uønsket friksjon.

Lumoa er en løsning som viser tilbakemeldinger fra kunder, som viser enhver interaksjon med kundene dine og forteller deg hva du skal gjøre videre for å utvide virksomheten din.

Mens de fleste bedrifter i dag bruker NPS, CSAT, nettvurderinger og andre tall for å vurdere hvor fornøyde kundene deres er, savner de en måte å fortelle hvilke handlinger som vil flytte tallene opp eller ned. Det er det Lumoa er til for.

 

Med Lumoa kan du:

  • få tilbakemeldinger fra kunder fra hver kilde du vil vurdere; spørreundersøkelser, telefonsamtaler, chat-samtaler, anmeldelser på nettet – bokstavelig talt alle kilder. Dette betyr at du kan se hva kunder sier på ulike stadier av reisen, om ulike produkter eller butikker eller tjenestelinjer. Alt på ett sted.
  • analysere tilbakemeldinger med det Lumoa kaller Hybrid AI. Det betyr at du ikke får generisk informasjon om følelser eller brede kategorier du må finne ut av. Du får spesifikk innsikt som har dyp innvirkning på beregningene dine og som er relevante og unike for virksomheten din, slik at du umiddelbart kan handle på dem.
  • gi tilgang til det kundene sier til alle i organisasjonen din uten ekstra kostnad. Det er dette som gjør deg i stand til å drive reell endring.

 

I dag betjener Lumoa selskaper i 14 land, og har brukere i 81 land. Mer enn 45 millioner tilbakemeldinger, på over 60 språk, har blitt behandlet med Lumoa. Selskapene som jobber med verktøyet til Lumoa vet alltid hva de skal gjøre for å få kundene til å elske dem.

 

Vil du forbedre din bedrifts arbeid med CX? Kontakt Joanna Carr for en uforpliktende prat.