«Årets Byrå» er en bransjerapport som kartlegger kommunikasjonsbransjen. 54 byråer deltar i 2018 – vi er stolte over å være ett av dem, takket være deg!

Allegro er i år med i konkurransen «Årets Byrå». Vi sender en stor takk til våre kunder som har deltatt i undersøkelsen og bidratt til at vi har blitt kvalifisert. I tillegg har dere gitt oss potensiale til å bli mer kvalifisert på våre kompetanseområder – gjennom deres tilbakemeldinger. Vi er avhengige av en god dialog med nettopp dere, og setter stor pris på svarene i denne runden. Samtidig skal du være trygg på at dersom du har noe på hjertet også ellers på året, er vi lutter øre!

Grunnlaget for et godt kundeforhold

«Årets Byrå» måler kundetilfredsheten blant landets største reklame- og kommunikasjonskunder. Formålet med rapporten er blant annet å gi økt forståelse for hva som er viktig for et vellykket kundeforhold, og hvilke utfordringer bransjen står overfor sett fra kundens perspektiv. Det er byråenes egne kunder som står for vurderingen.
            – Rekordmange er med i år, hele 54 stykker (se oversikt). «Årets Byrå» for 2018 bygger på godt over 1 000 svar fra norske byråkunder, og interessen er økende, slik at undersøkelsen blir stadig større, forteller Pia Grahn, administrerende direktør i Regi, til Kreativt Forum.

Allegro konkurrerer i kategorien «Reklamebyrå 25–50 MNOK». De viktigste parameterne vi blir målt på, er strategisk kompetanse, kreativitet og digital kompetanse. Vinnerne i årets konkurranse kåres 8. mai.

Årets byrå 2018