Allegro kommunikasjon installerer LES og JL

Med rådgiverne Line Engen Storjordet (LES) og Jon Luberth (JL) på laget, blir Allegro enda sterkere på digital kommunikasjon

Line Engen Storjordet kaller seg en mellomting mellom digital nerd og selgende markedsfører. Nei, ikke på Tinder, men under overskriften «nøkkelkvalifikasjoner» på en særdeles mangslungen CV som inkluderer opphold «på begge sider av bordet», bl.a. i Dagens NæringslivA-pressen InteraktivBergene Holm AS og sist: CoreTrek AS, hvor hun jobbet som innholdsrådgiver. I Allegro vil Line bl.a. jobbe med digital synlighet, Google Analytics, SEO, universell utforming, annonsering (AdWordsFacebookLinkedIn etc.), samt rådgivning, analyse/statistikk, rapportering, annonsering og kursing. Noe av det hun liker aller best er å samle kolleger og kunder til workshop, for å gjennom dialog og kunnskapsutveksling jobbe frem nye, spennende kommunikasjonsløsninger.

Privat er Line tobarnsmor og hageentusiast, med et hjerte i pendel mellom familie i Sandefjord og kjæreste i Oslo.

Utfyllende roller: Det handler om synlighet og funksjonalitet

Jon Luberth er sandefjordingen som startet å jobbe i det digitale landskapet og siden har holdt seg der. Fra familieeid trykkeri gikk ferden via IT-avdelingen i Tønsbergs Blad til eget firma, hvor han jobbet med alt fra salg til support og programvareutvikling. Etter det ble det tilsvarende stilling hos Evry, hvor han etter hvert endret arbeidsoppgaver fra Fagansvarlig Avissystemer til Løsningsarkitekt. Der Line jobber med synlighet, er Jons viktigste oppgave å sørge for at Allegros kunder faktisk har velfungerende og fine nettsider å vise frem.

Privat er Jon glad i hjemmesnekring, kokkelering og kona (i tilfeldig rekkefølge), og bruker gladelig massevis av tid på Sandefjord Skøiteklub og i innebandyhallen for å følge opp sine to yngste (av tre).

  • Verdt å vite: Jon er mannen å spørre om den nye personvernforordningen (GDPR)! Dette er et område hvor det er absolutt maktpåliggende å være oppdatert og få på plass gode systemer – ligg derfor i forkant; ta en avsjekk med Jon!


På vegne av oss selv og våre kunder gleder vi oss til å bli mer kjent med Line og Jon og deres fagområder. Ikke nøl med å kontakte dem dersom du har et spørsmål!