Høy digital synlighet og trafikk-generering – hvordan spre "det glade budskap"?

Allegro er sertifisert Google-partner. Vi er også Amazon Web Services (AWS) og Microsoft-partner. Vi er eksperter på å skape digital synlighet og trafikk, noe vi oppnår gjennom analyse, søkemotoroptimalisering, innholdsproduksjon, annonsering på digitale flater og gjennomtenkte aktiviteter i sosiale medier.

strategi

AdWords og SEO 

Fornuftig bruk av Adwords, sammen med en god, søkemotoroptimalisert side, kan sikre deg høy trafikk fra brukerne du ønsker å nå. 

Fordi en svært  stor del av søkeresultatsiden til Google faktisk består av annonser fra Adwords, holder det ikke lenger  å bare  være god på søkemotoroptimalisering (SEO). Det er fortsatt viktig å fokusere på SEO som et ledd i flere forhold som skal fungere sammen. En bør regne med å måtte legge noe fokus på annonser for å oppnå tilstrekkelig synlighet. 

Siden Google forsøker å gjøre søkeresultatene så relevante som mulig, vil et nettsted med god SEO få en lavere kostnad per klikk enn et nettsted som er lite søkemotoroptimalisert. Rapporteringen i Adwords gir også informasjon som er verdifull i det langsiktige SEO-arbeidet. 

 

Allegro er sertifisert Google-partner 

Det å være sertifisert partner er et kvalitetsbevis fra Google. Som sertifisert byrå kan vi i Allegro sørge for at du får mest mulig ut av egen annonsering på nett, slik at bedriften din er mest mulig synlig til enhver tid. 

Google har sitt eget sertifiseringssystem for å sikre  at både byråer og de som til daglig jobber med annonsering på Google, innehar den kompetansen Google krever. Sertifiseringen tar man gjennom Googles  eget sertifiseringsprogram.  

Når en  har bestått de nødvendige eksamener, må man i praksis vise overfor Google at man innehar den kunnskapen man er sertifisert i. Dette gjøres ved å hele tiden optimalisere og forbedre kontoene, søkeord, annonseinnhold, plassering med mer. Google gir deg en score og du må ha sammenhengende mediespend på minimum 80 000 kroner på kontoen din de siste 90 dager. I tillegg krever Google at du har hatt aktivitet på Adwords-kontoene dine de siste 12 måneder. 

Hva betyr sertifisering for deg som kunde? 

Den absolutt viktigste grunnen til å  velge en bedrift som er Google Partner, er selvfølgelig trygghet. Sertifiseringen hos Google er ferskvare, og den følger personene som er ansatt i firmaet, ikke bare selve firmaet. I tillegg har AdWords blitt såpass komplekst de siste årene, at det krever mye kunnskap for å utnytte alle mulighetene. Google Partner-nettverket gir  oss tilgang til dedikerte kontaktpersoner hos Google. Disse  sørger for at vi er i forkant når det gjelder relaterte endringer og nye produkter. De bistår også med nyttige tips og «triks» som kan øke kvaliteten på kampanjene vi kjører for deg. Vi gir råd!

Kontakt oss, gjerne i dag, så vil vi gi din bedrift økt synlighet på nett via grep med dokumentert virkning.