Er du vår nye økonomi- og administrasjonssjef?

Vår økonomi- og administrasjonssjef går av med pensjon, og vi søker en engasjert, empatisk og pålitelig arvtager til denne viktige rollen.

Rollen innebærer et overordnet og operativt ansvar for alle definerte administrasjons- og økonomioppgaver i Allegro kommunikasjon AS. Økonomi- og administrasjonssjefen samarbeider tett med administrerende direktør, og har ansvar for at lover og regler ivaretas og følges. Du overtar et ryddig bord. Hos Allegro ønsker vi revisjon og tilsyn velkommen – det skal ikke være feil og mangler å spore hos oss!

Egenskaper:

Som person er du positiv, strukturert, effektiv og hjelpsom. Du er trygg på faget ditt, liker å jobbe selvstendig, samt veilede andre i oppgaver som omhandler fakturering, avstemming og økonomi.
Du er en racer i Excel, og har god erfaring med ulike økonomisystemer. Du setter deg raskt inn i tekniske plattformer og kan bidra til valg av en god løsning for Allegro, dersom det blir aktuelt å endre dagens systemer. Du har god forretningsforståelse og vil jobbe for å finne nye former for økonomisk og finansiell gevinst.
Du har utdannelse og/eller erfaring innen økonomi, administrasjon og ledelse.

Ansvarsområder:

Du vil ha ansvaret for alt innen regnskap, økonomi og drift. Dette dreier seg blant annet om regnskap, budsjettering, bank-håndtering, offentlige avgifter, lønnskjøring, rapporter og prognoser, personalforsikringer, sykefraværsoppfølging o.l. 
Med god IT-kompetanse er du sentral i valg av programvare og systemer.

Vi kan tilby:

Mye ansvar og varierte oppgaver i et spennende kompetansemiljø.
Gode muligheter for faglig utvikling gjennom relevante kurs og seminarer.
Konkurransedyktige betingelser.
Fleksibelt arbeidssted: Sandefjord, Tønsberg eller Drammen (opplæring vil finne sted i Sandefjord).
Hjemmekontor: Ved behov.

Søk på stillingen her