Bare en svipptur unna!
Visste du at det er enkelt å komme seg fra Torp til hele verden, deriblant New York? Dét ønsket kunden å formidle, men hvordan kunne vi få det til å engasjere? Jo, ved å sette budskapet i en konkurransesetting, og la det få luft under vingene i sosiale medier!
Dét ga resultater: Allerede etter to dager hadde over 20.000 deltatt i konkurransen, hvor man kunne vinne en VIP-tur til New York. Den interaktive kampanjen gikk som en farsott i sosiale medier, og ble omtalt i Kreativt Forum. At det ble så mange som deltok i konkurransen på svært kort tid, skyldtes blant annet at tusenvis delte budskapet på Facebook.
Dette er utrolig morsomt og over all forventning!
– Espen Lund, webansvarlig hos TORP Sandefjord lufthavn
Målet med konkurransen var å vise hvor enkelt det er å reise til hele verden fra Torp. Dersom du reiser med KLM via Amsterdam, får du én billett som gjelder for hele strekningen, sjekker inn kofferten på Torp og tenker ikke mer på den før du er helt fremme. Ditt neste drømmereisemål er dermed bare en svipptur unna!
Konkurransen består av en kampanjeside på web, Facebook-annonsering og promoterende tiltak i terminalen på TORP. konkurranse.torp.no
Senere har vi kjørt det samme konseptet med London og Bangkok – så nå har over 80 000 deltatt og lært mer om favorittflyplassen vår!