KONGSBERG SKISENTER – sesongkortkampanje
Aldri tidligere har det blitt solgt så mange sesongkort som før denne sesongen. Det har gitt rekordomsetning og full fart i alle bakker på Kongsberg!
I sommer begynte vi å tenke ski – og ganske raskt fikk vi flere med på laget! Da startet vi nemlig å samarbeide med Kongsberg skisenter, og lanserte en «early bird» sesongkortkampanje. «Det lønner seg å være tidlig ute» spilte på lengselen mange kjenner etter å stå på ski og brett igjen, når høsten nærmer seg. Kampanjen ble frontet i nedslagsfeltet til KS i sosiale medier, med kort sagt veldig gode resultater.
Tok en big jump opp i norgestoppen
Kampanjen bidro til at Kongsberg skisenter opplevde «all time high» på forhåndssalg – til både gamle og nye besøkende. Salgstallene løftet faktisk senteret helt opp i norgestoppen når det gjelder omsetningsvekst i år, sammen med Oslo Vinterpark.
Sosialt skimiljø
Skisenteret har også hatt en stor økning av følgere på Facebook, og har nå over 30 000 engasjerte ski- og brettentusiaster som engasjerer seg og kommenterer på innleggene deres. I tillegg har selvsagt Halvor og co stått på døgnet rundt for å sikre gode forhold i alle bakker – en viktig forutsetning for å lykkes.