Kampanjen #DRITTFRITT

Her skulle det kjøres i gang vårsjau blant hundeeiere – gjøre nærmiljøet #DRITTFRITT. Plukke opp dritten, vise frem fangsten i SoMe og vinne premier!

Oppdrag: Kampanje for Evidensia Dyrehelse. Bidra i klinikkenes nærmiljø og skape en SoMe-kampanje som legges 
merke til (flest mulig visninger), basert på goodwill og beskjedne budsjetter. 
Få folk til å ta affære og selv bruke emneknaggen.

Egenproduserte Emojis ga kampanjen identitet og visuell gjenkjennelse.

Så var det bare å få dritten ut på Facebook og Instagram!

 

 

Og folk tok saken i egne hender!!

Resultat:

Eksponeringer:
Annonsen ble vist 221 209 ganger

Rekkevidde:
49 231 personer i målgruppen ble nådd
I snitt ble 70,63 % av videoen sett

Det var visninger som var målsettingen med kampanjen, men likevel ble det klikket 2 317 ganger på lenken.
Kampanen nådde flest kvinner 25–34, mens kvinner 65 + var de som klikket mest.

OG …
kampanjen fikk en relevansscore på … 10!!