• annonser
  • B2B
  • konsept
  • reklame
  • Sensonor

Når ting går på skjeve, gjelder det å ha rett fokus

Sensonor har teknologi som holder ting stødig selv om verden rundt går i bølger. Slikt blir det kampanje av!

Sensonors små «bokser» (STIM300) holder ting i balanse under urolige forhold. Det handler om avansert gyro-teknologi, som brukes blant annet i luftfart, båter, tog, romfartøy og militært utstyr. Det spesielle med Sensonors produkter er kombinasjonen av størrelse, vekt, ytelse og pris. Her er de kort og godt best i klassen, på verdensmarkedet!

Verdensledende teknologi fra Skoppum

Kundegruppen befinner seg da også på hele verdenskartet, med hovedvekt på Asia og USA. Som en markedsføringspartner for den skoppumsbaserte bedriften gjennom flere år, synes vi det er ekstra spennende at «lille» Sensonor i aller høyeste grad konkurrerer med «de store». At norsk high end-teknologi fra Skoppum befester sin posisjon som verdensledende.

It’s a straight choice!

Vår nye B2B-annonsekampanje er en oppfølger av den vellykkede «Amazing Skills»-serien som har rullet i noen år. I denne nye kampanjen fokuserer vi direkte på gyroen og hva den gjør i praksis. Ved å vise STIM300 i 1:1-størrelse, poengterer vi mekanismens velegnede fysiske mål. Samtidig viser vi de ulike landskapene og forholdene den håndterer «rock steady», selvsagt. En manifestasjon og tydelig visualisering av hva teknologien gjør i praksis.

Kampanjen eksponeres i flere internasjonale teknologimagasiner – under parolen it’s a straight choice!